Klädkatastrof

Den 4e juni har företaget jag jobbar på en namnfest. Vi byter nämligen officiellt namn då och på den festen är det färgtema som gäller. Vi har tre huvudområden för vår verksamhet, samt administrationen. Färgerna som ska användas på festen är grön, blå och organge/brandgul (lite oklart med nyansen). Såklart fick vi på administrationen dela färg med den verksamhet som inte är så många dvs grönt.
 
Därav klädkatastrofen. Jag har ingenting som är grönt. Det är inte min färg för fem öre!
 
Känns inte heller så värt att köpa kläder bara för en kväll. Jag får nog kolla på en klänning som har lite grönt i sig eller någont sånt. Det måste även vara en klänning som jag kan använda efter festen. Tur att det är ca 2 veckor kvar så man har lite tid på sig att kolla.
 
Det är VIP-shopping på H&M imorgonbitti med 20% rabatt på hela köpet, så får reka lite. Hittade denna på hemsidan så kanske ska prova iallafall. Den var rätt snygg men sen kan jag inte bedöma hur den ser ut på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0