Ryggskott, naglar och våfflor

Insåg att jag faktiskt inte uppdaterat något om min rygg. Ringde ju till Företagets privata sjukvårdsförsäkring i måndags för att få prata med en sjuksyster och i värsta fall fått en tid till läkaren. Fick dock beskedet att det lät som ett klassiskt ryggskott. Musklerna hade väl fått nog av allt stillasittande hela dagarna och sedan hårda pass på gymmet. Så veckan ut ska jag äta smärtstillande, försöka röra på mig så gott det går, smörja in med liniment och Reparil N gel samt ha Voltacareplåster på ryggen. Så ska det göra susen. Blir det inte bättre måste jag återkomma nästa vecka.
 
Bra skit!
 
Kan säga att redan nu har det blivit mycket bättre än det var i helgen. Det är nog jobbigast mitt på dagen eftersom jag sitter stilla så mycket på kontoret. Då blir det stelt och känns mer när jag måste röra på mig. Har i alla fall massage inbokad imorgon efter jobbet. Tror min rygg behöver det. Är dock jävligt jobbigt att inte kunna göra av med energi om dagarna, rastlös deluxe på kontoret.
 
Var även och fixade naglarna igår. Nu ska man tydligen ha runda naglar och massa färg. Så jag fick testa en färg som jag kanske inte valt själv men det blev rätt najs ändå. Brukar få fila ner mina naglar rätt mycket eftersom de växer så fort, så just nu känns de väldigt korta.

Kvällen bjöd på våfflor med Gabi och hockey. Började med Stockholmsderbyt mellan DIF - AIK men det var mindre känslor och action än jag hoppats på så vi kollade på Örebro - Rögle istället. Helt annan kvalitet på matchen.
 
Längtar tills imorgon... (cliffhanger ;-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0