Lite vår och sommarkläder

Känner mig lite som en shoppoholic just nu när jag skickat efter massor med vår och sommarkläder. Men till saken hör att jag har NADA att använda när det börjar bli varmt. Försökte hitta en kombination mellan fritidskläder, festkläder och kläder jag kan ha på jobbet. Så jag klickade hem en del grejer. Nu vet jag på förhand att jag inte kommer att behålla allt jag skickat efter men så är det alltid. Har även hittat lite söta plagg i butik som jag vill kolla på. Det hör verkligen inte till vanligheten att jag hittar kläder överhuvudtaget. Förstår mig inte riktigt på modet. Eller jag kanske är kvar i det här med att det ska vara så stor skillnad mellan fest och vardagskläder att jag tycker att mycket är för fint för att jobba i. Dags att släppa det kanske.
 
Ett urval av det jag skickat efter! ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0