Träning med PT

Idag fick jag för första gången i mitt liv chansen att träna med en PT. Det var inte alls planerat egentligen. Jag skulle testa på ett nytt pass på Fitness24Seven, Grit strenth. När passet skulle börja visade det sig att jag var den enda som skulle träna. Hon som höll i passet var PT, så hon frågade om jag ville köra passet eller köra med henne. Jag hade ju sett fram emot att köra passet så då blev det bara hon och jag. Därför blev det mer fokus på att jag skulle hålla kroppen rätt, spänna rätt muskler osv. Hon pressade även på när jag ville lägga mig ner och dö.
 
Det var riktigt jobbigt och jag är väldigt mör i hela kroppen men OJ så skoj det var. Det är nästan så jag är sugen på att skaffa mig en PT på heltid. Tror det gjorde skillnad idag att jag pressade mig mer än jag gjort på ett vanligt pass. Tyvärr känner jag inte att jag har den budget som krävs för det. Är som sagt inte gratis att ha en PT.
 
Kommer definitivt känna av detta imorgon. Anledningen till att jag tar sovmorgon istället innan jag ska möta upp Turkiet-brudarna för lite lunch och shopping innan avfärd. Snart bara 1 vecka kvar tills vi åker iiiih!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0