SlitenAB

Då var det måndag igen och ny arbetsvecka även om den blir kort för min del.
 
Har haft långhelg men det märks inte. SlitenAB är bara förnamnet!
 
I onsdags hade vi planeringsdag, efter gick vi ut och käkade och sedan såg vi Cabaret på stadsteatern. Även om jag bara drack 2 glas vin så var det tillräckligt. Mådde sådär dagen efter men tog mig ändå ner på stan för en liten shoppingrunda med Gabi. Hittade klänning till företagsfesten på onsdag iallafall (se föregående inlägg) annars blev det inte mycket.
 
Fredagen blev en tidig historia. Halv 10 satt vi på en buss till Stockholm eftersom det var tågkaos. Efter att ha förfestat hos Narin nån timme för mycket drog vi till Gärdet och STHLM Fields. Metallica var grymma tycker jag även om det var lite många lugna låtar och att gubbarna kanske ändå är gubbar nu ;-). Har tänkt lägga upp bilder men har inte riktigt kommit dit. Efter lite miss i planeringen så var jag hemma vid halv 4 på morgonen. Och fick inte mycket sömn den natten.
 
Lördagen bjöd på 50-årsfest hos pappa Thomas. Var inte speciellt peppad att festa när jag väl tvingade mig själv till bussen men sen gick partyhumöret upp. Blev sång och dans långt in på småtimmarna. Runt halv 4 krashade jag åter hemma i min säng. Sov lite längre men blev ingen produktiv dag precis. Tvätt och bio.
 
Nu kan min kropp stoltsera med en förkylning, ont i halsen och allmänt sliten. Men men så är det ibland. Denna vecka blir inte mycket bättre. Företagsfest på onsdag, 50-årsfest hos pappa på torsdag och lite studentfirande på fredag. Blir nog lite kalas på söndag också.
 
YOLO, 21 arbetsdagar kvar till semestern!
 
Eftersom jag inte kan träna efter jobbet ska jag försöka lägga upp lite bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0