Jobbigt med 3-dagars

Mycket jobb och en förkylning som släpar lite men inte vill bryta ut. Företagsfest, 50-årsfest och studentkalas. Det har varit mina lediga dagar.
 
Om jag ska börja med det första, företagsfesten. Jag och 3 kollegor har jobbat med denna "namnbytarfest" sedan mars månad och jag måste säga att den blev mycket lyckad. Vår VD tyckte att vi skulle fixa varje fest men hur toppar vi detta? Det var färgtema eftersom vår nya logga får i tre färger. Kvällen bjöd på underhållning i form av min släkting Johan Ståhl som är trollkarl och Riforama, ett riktigt bra coverband. Det resulterade i att det nog blev något glas för mycket för min del men ingen skandal, tack och lov. Däremot hamnade jag på scen med bandet och sjöng för fulla muggar. Antingen var alla tondöva eller för berusade men det blev många applåder och tillrop efteråt. Så tack alla kollegor som gjorde festen så bra som den blev! Första gången jag rockade grön ögonskugga!
 
Dagen efter hade pappa 50-årsfest men släkt och vänner. Jag var lite seg i början men det tog sig, inte så sugen på alkohol dock men lite gick iallafall ner ;-). Pappa fick en jättehäftig tavla av en väninna över hans släktträd, 5 generationer bak i tiden. Riktigt kul.
 
Fredag gick i samma stil. Gjorde mig iordning för att åka ut på landet då mina kusiner Filip och Rasmus tar studenten. Trevligt men släkten och fint väder hade vi. Lite bubbel och hamburgare är aldrig fel. Loka åt jordgubbar för fulla muggar haha.
 
Lördag var jag ut och shoppade lite men kvällen spenderades i soffan med Grimm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0