Vad hände?

De diskuterade boybands på radion häromdagen. Det gjorde såklart att jag var tvungen att fundera över alla boybands som fanns när jag var yngre. Känns som att de riktiga "boybanden" hör 90-talet till och jag tycker kanske inte riktigt det är samma sak idag.
 
Tydligen kommer Backstreet boys till Stockholm i mars, vi skämtade om att gå. Då lär målgruppen vara lite äldre än de som springer efter tex One Direction. De var ju knappt födda när BSB var som störst liksom hahahaha. (nu kände jag mig gammal).
 
 
I vilket fall så började jag och min kompis kolla lite på hur våra favoriter från respektiva band såg ut idag. Den vi fastnade mest för var väl Scott i FIVE. Jäkla snygg man tyckte han var!!
 
Verkligheten, ca 15 år senare är inte den samma. Vad hände??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0