Trött och sliten

Hur lång tid är det kvar till semestern egentligen? Någon skrev på twitter att det var 142 dagar kvar till midsommar. Lär kunna lägga till iallafall 10-15 dagar tills det är semester. Iår tänker jag kräva 4 veckor i rad, snark. Så i runda slängar 160 dagar till semester. Vad kul!
 
Egentligen så skulle jag väl behöva en fredag med lugn och ro, inte hålla på åka iväg och greja, vara borta och komma hem sent. Skulle vilja komma hem, pusta ut och slänga mig i soffan för att hänga där hela kvällen, helst själv. När hände det senast? Troligtvis därför helgerna känns så korta...
 
Imorgon blir det nästan, nästan så iallafall. Syster fyller år så åker ut och hälsar på, käkar med dem och sen åker jag nog hem och degar i soffan. Det behöver jag! Ibland får man kompromissa. Denna månaden har varit rena döden! Har knappt varit hemma...
 
Förhoppningsvis lättar det lite framöver!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0