Lördag, vad gör jag?

Det är lördag IGEN. Det tackar vi för eftersom jag haft en helvetes vecka. Jag orkar inte ens skriva om det, eller jag kan inte skriva om det då det är jobbrelaterat. Tystnadsplikt ni vet. Kan väl säga att humöret inte varit på topp och det finns många som onödigt bidrar till irritation genom att inte lyssna på vad man säger eller läsa lönespec. osv innan de är otrevliga. I min värld går allt att lösa, jag tycker inte att man behöver vara otrevlig. I vanliga fall tar jag inte åt mig så mycket men denna vecka har det varit kaka på kaka med andra saker också som irriterat mig.
 
Så skönt med helg. Hade tänkt åka och träna typ nu men har ett knä som spökat hela veckan och då är det nog bättre att vila så det inte blir värre. Förhoppningsvis kanske jag kan träna ordentligt på måndag istället.
 
Så vad ska jag göra istället?

Skulle behöva rensa i källaren, har tänkt åka till farmor och mamma för att samla in kartonger med tillhörigheter. De tycker tydligen att det är dags att jag hämtar mina saker ;-). Då behöver jag göra lite plats, just nu tar cykeln hela förrådet då vi inte har något cykelrum. Hur dumt är inte det egentligen? Det finns ett i grannhuset men där får vi inte komma in. Kartongen med julsaker kanske ska ställas ner nu också. Jag har haft så mycket att göra, hela veckorna och helgerna att även om jag tog ner julsakerna för flera veckor sen, står kartongen kvar...
 
Få se om jag kan få pappa och åka och kolla på soffa igen. Jag har ju bestämt mig, det är bara till att beställa den och få den hemkörd. Bara att langa upp pengarna på disken och vara glad. Men jag behöver en soffa, typ nyss!
 
Kl 16, är det match mot Frölunda. Kl 21 ska jag och Emilia gå och se The wolf of wall street.
 
Nu ska jag sätta igång och göra något vettigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0