Helg?

Vart tog helgen vägen?
 
Det här med att åka iväg, hela helgen går. Ska dock inte säga att det inte var värt det, trots förlust, åker jag lätt iväg igen. 
 
Konstaterar att jag tappat ett halvkilo förra veckan, det av att egentligen bara dra ner på portionerna, skippa onyttigheter och tränat som vanligt. Man behöver egentligen inte försöka så mycket. Tänkte viktväktarna en jag sitter inte och maniskt räknar points men jag har använt deras filosofi.
 
Denna vecka blir förhoppningsvis lite lugnare än förra. Framförallt uppskattar jag att jag inte behöver hinna med lika mycket på en dag mindre.
 
Min gamla chef är på kontoret idag. Kom in med ett stort smile och en bamsekram. Blir tårögd!
 
Sitter och inväntar de sista löneattesterna så jag kan slutföra lönerna för januari. Kan säga att det är en jäkla tur för vattenfall och deras fakturastrul att jag får en bra lön. Annars är inte en elräkning på 1300 kr det roligaste att betala!
 
För övrigt, gött med snö, mindre gött med -10 grader! Var ute och slirade med bilen igår. Jäklar så roligt det är. Passa på så länge man har en bil att köra med, 25/1 är det besiktning och efter det finns risk att den är såld.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0