Hej 2014

Blev lite bubbel hemma framför datorn igår. Körde igång min egen fest hahaha. Blev rejält festsugen faktiskt. Blir dock till att hålla i slantarna resten av månaden. Hade tänkt utgång på lördag men får nog ligga lågt med det med tanke på att resan till Karlstad nästa helg kostar en del. Tågbiljetterna är fixade, själva biljetten till matchen är inte så dyr men lär ju käka med. Januari är ju som sagt den värsta månaden på året. Jag har dessutom använt en del fickpengar på redan, betalat biljetten till Sthlm fields och storhandlat. Börjar sina på kontot redan nu med andra ord.
 
Orkar dock inte bekymra mig om det just nu. Överlever gör man väl alltid. Lär ha så fullt upp med att jobba så lär inte finnas mycket tid till att roa sig och kommer troligtvis vara helt slut på helgerna.
 
Synd att klaga. 2014 kommer nog att bli ett bra år det med men jag vet på förhand att januari blir tuff med tanke på alla deadlines på jobbet. Men... det problemet skjuter vi upp tills på tisdag då semestern är slut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0