Dagens

Idag lät jag barnasinnet ta över nån timme mitt på dagen. Emilia kom hit och hade med sig två stjärtlappar. Så vi gick helt enkelt ut i backen och åkte lite. Kul som bara den är det! Vi fick hela backen för oss själva dessutom. Vad gör barn idag när det är snö ute? De verkade inte vara i backen iallafall. På min tid var vi jämt där och lekte (jag älskar att säga "på min tid", kan tro det är jättelänge sen ;-))
 
Vi har även hunnit med att kolla resor till Istanbul i vår, hotell och så. Blir nog 30/4 till 3/5 vi åker.
 
Kom precis hem efter att ha varit ut till Lindsbro och fixat naglarna igen. Vet inte vad som hände i onsdags när Sandra fixade dem men gelén började släppa redan dagen efter så hon gjorde om det idag. Körde dock vitt istället för svart och det blev snyggare. Asså vitt och blått är en jävligt snygg kombo!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0