Oral-B borsthuvuden

Har fått möjligheten att testa tre av Oral-Bs borsthuvuden. Jag hade dålig koll på att de hade flera olika innan jag fick detta erbjudande. Visste du det?
 
Så nu har jag dammat av min eltandborste och satt den på laddning. Här ska testas.
 
Borstarna som jag ska testa, en vecka var är dessa:
 
Oral-B Floss Action
För djuprengöring mellan tänderna. Oral-B Floss Action har micropulse-strål som når djupt mellan tänderna för att svepa bort kraftig plackansamling.
 
Oral-B 3D White
Tar bort missfärgningar på tandytan. 3D White har ett refillborsthuvud som är utformat för att göra tänderna vidare på ett naturligt och varsamt sätt. Med en tandläkarinspirerad polerkopp i gummi avlägsnas ytliga missfärgningar från t ex. katte, te och läsk.
 
Oral-B TriZone
För renare tänder och friskare tandkött. TriZones borsthuvud har en innovativ trippenverkande djuprengöringsteknologi för överlägsen plackborttagning och friskare tandkött jämfört med en vanlig manuell tandborste. Borsthuvudet sveper djupt in mellan tänderna och ger en rengöring överlägsen en manuell tandborste.
 
 
Till borsthuvudena får vi även testa Oral-B Pro-Expert, en tandkräm med åtta olika verkningsområden. Har testat den förr och tyckte den var rätt god också. Tror jag ska börja med Oral-B Floss Action, så får vi se hur det går. Man brukar känna sig fräschare i munnen efter att ha borstat en enda gång med eltandborsten än en manuell så ska bli intressant.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0