Mitt liv

Mitt liv består just nu av en jäkla massa jobb och stress. Jag sover dåligt om nätterna för att jag drömmer konstiga jobbrelaterade saker. Jag gör det jag kan för att komma ifrån och släppa men när jag känner mig bunden att jobba istället för att gå och träna så jag ska hinna så blir det kontoret. Önskar ibland att jag inte tänkte så eftersom det finns folk som klagar på att de har mycket att göra så går de iväg på arbetstid och ändå går hem som vanligt.
 
Då skulle jag vara ännu mer stressad.
 
Ska bli kul att åka till Evelina på lördag, lite födelsedagsfirande, komma bort lite. Ska bli riktigt kul! Blir nog lugnt med alkoholen ändå så ska nog vara lugnt på söndagen iallafall. Hoppas att det lättar på jobbet snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0