Att unna sig

Ibland måste man helt enkelt unna sig lite lyx. I vanliga fall så gillar jag inte ytligheter. Att man ska fixa så mycket för att se ännu bättre ut utåt. Det finns folk som lägger hur mycket pengar som helst på det, varför egentligen? Huvudsaken är väl ändå att man känner sig fin, annars kan det kvitta.
 
Jag brukar fixa naglarna för att det har hjälpt mig sluta bita. Jag har varit frenetisk nagelbitare så länge jag kan minnas, dessutom är det ett lätt sätt att se lite finare ut. Jag tycker jag har rätt små och fula händer och de blir snyggare med längre naglar. Mina naturliga är dock så tunna och sköra att de går av direkt, något en förstärkning löser.
 
Nu fick jag även möjligheten att testa ögonfransförlängning, mina mostrar har börjat göra det på salongen. Lite ovant men nöjd med resultatet. Vet dock inte om det är något jag vill fortsätta lägga pengar på. Då är massage t.ex. bättre men det syns inte på utsidan ;-).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0