God jul osv

Har inte alls hunnit blogga om min jul. Dagarna har liksom flytit ihop de senaste dagarna. Ska försöka mig på en liten redovisning i alla fall.
 
Julafton firades på landet. Lillebror fyllde även 18 år. Juldagen innebar lunch hos farmor följt av utgång. Lagom bakis på annandagen för första gången typ. Piggnade till lagom tills jag skulle dra ner på stan och se hockey. Jo juste, köpte ny tv också. Igår var jag till mormor på lunch innan jag var till IKEA och köpte en ny tv-möbel för julpengarna. Påbörjade bygga ihop den men skulle sen på bio.
 
Nu sitter jag här och ska fortsätta bygga ihop min tv-möbel innan jag drar ut på landet. Jävligt fint väder även idag men satan så kallt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0