Underbara lördag

Behöver jag nämna att veckan gått sjukligt fort? Som vanligt med andra ord...
 
Vi hade lite After work på kontoret igår, rättare sagt, vi lite yngre hade. Därefter gick vi vidare till Flustret som serverade tacotallrik och efter det var där Salsa. Lite kurs och lite dans. Kvällen började väl lite sådär men slutade på topp tycker jag. Vi avslutade den hos min kollegas sambos kompis (hängde ni med?). Han bor iallafall mitt inne i stan i ett av de gamla husen. Där bjöds det på lite dricka och palt. Första gången jag testade palt och kan förstå vart "paltkoma" kommer ifrån. Jäklar så mättande! Det var helt okej med lite smör och lingonsylt.
 
Efter en vända till kontoret för att hämta träningsväska, cyklade jag hem. Klockan var strax efter midnatt när jag kröp ner i sängen.
 
Morgonen bjöd på en långpromenad i solen. Snart iväg till Huddinge på kalas. Ikväll väntar festligheter och utgång med tjejgänget. Jag är glad och jag är taggad. Ska blir riktigt kul, var sjukt länge sedan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0