Packar

På onsdag morgon åker jag till Aten i några dagar. Just nu håller jag på att se över packningen. Vad behöver jag ha med mig egentligen? Det är över 20 grader i Aten och det blåser knappast nordanvind som hemma. Något varmare ombyte borde jag nog ändå ha med mig. Vilka skor ska jag ha osv?
 
Kan iallafall säga att det lätta är klart, dvs necessären. Men hur svårt kan det vara? Kommer ta med mig några ombyten ändå, har ju möjlighet att ha en lite större väska men frågan är om man vågar bikini? Troligtvis inte, känner mig inte direkt i bikiniform om jag säger så hahaha. Men nån klänning, shorts, t-shirt och nå linne åker väl i. Lär åka i varma kläder då vädret skvallrar om inte allt för varmt här i Sverige direkt.
 
Lite komiskt att det typ är svensk sommar i Aten och jag vet inte vad jag ska packa. Tänk om det ändå är kallt?
 
Tänkte ladda in lite serier i surfplattan så jag har något att göra på planet samt ta med mig en bok. Alltid skönt att läsa lite innan det är dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0