Älskar ledigheten

Jag kanske inte sova så länge på morgonen men jag får på något sätt ändå sova ut. Idag tredje sovmorgonen och det känns helt underbart faktiskt. Kände mig lite trött och seg imorse men drog till gymmet och efter det har jag varit riktigt pigg. Passade på att utnyttja solens strålar på balkongen på eftermiddagen med Emelie. Så nu har jag fått lite färg på armar och i ansiktet. Återstår att se om det syns något på mina bleka ben ;-).
 
Snart ska jag upp till mamma och käka. Mamma, mormor och jag ska spela Bingolotto och vinna massa pengar ;-). Återstår att se hur det blir med den saken. Blir säkert mysigt ändå. Hinner kanske hem lagom till matchen mellan Boston och Detroit.
 
Hur skönt är det inte med ledighet en dag till? =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0