Igår kom matchtröjan

Efter att ha varit ute i vårt avlänga land och snurrat lite väl länge låg äntligen min matchtröja i brevlådan när jag kom hem. Hade planerat lite AW igår men det blev inte av då grabbarna skulle köra nationsrunda och jag har inget kårleg just nu. Så handlade lite med pappa, nya träningskläder å så. Att även matchtröjan kom lagom till matchen igår var lite flyt. Tog såklart nummer 13, samma nummer jag hade när jag spelade fotboll men även mitt turnummer. Sen att det blev lite symboliskt med att vi gick upp 2013 av alla år gör ju ingenting heller. Den är lite stor även om det är S/M men det får man leva med, finns ingen mindre storlek liksom =).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0