Det var ett jäkla shoppande

Jag har nog brist av det mesta just nu så det känns som om jag inte gör något annat än å shoppar. Fick hem ny jacka å tröjor förra veckan och nu var det dags att köpa lite byxkor. Hittade helt underbart sköna jeans på Kappahl för 199 kr styck, sen var det 25 % rabatt på alla byxor. Då passade jag på att köpa 4 par i olika färger. Så 4 par jeans för 600 spänn. Skitbra! Sen köpte jag nya träningskläder igår, det behövdes verkligen med tanke på att jag tränar som jag gör. Jobbigt att gå runt på ett par byxor och 2 linnen. Så nu köpte jag ett par byxor till å två nya linnen. Jäkla tur man fick löneförhöjning samt semesterlönen denna månad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0