Trött är bara förnamnet

Hur kan man vara så trött? Tar evigheter innan jag känner mig levande på morgonen. Fattar inte, visst jag är rysligt morgontrött och det gråa och trista vädret gör inte att man känner sig peppad direkt. Många snackar om höstdepp men jag känner inte på det sättet men kanske är en lightversion? Igår satt jag i soffan kl 20 dessutom och höll på att somna sittandes även när det var  en riktigt bra hockeymatch mellan Boston och Detroit. Lyckades hålla mig vaken iallafall sen somnade jag ganska snabbt när jag gick och la mig.
 
Blev väckt imorgon först av alarmet, brukar snooza säker 20 min haha, sen av en katt som hoppade upp och la sig mitt i ansiktet, vände upp magen och kurrade som bara den. Tror ingen blir förvåndan när jag säger att vi ofta sover så dessutom. Jag med huvudet i magen på henne och hon med tassarna runt mitt huvud. Så mysigt det kan bli, synd jag inte kan ta bild på det själv.
 
Inser dessutom att det blivit dåligt uppdaterat angående helgen. Jag har inte hunnit tömma kameran på bilder. Direkt när vi kom hem från dalarna i söndags åkte vi ut till garaget på pappas jobb och meckade cykel och grejade med bilen. Det ska tydligen bli snö i veckan så passade på att byta till vinterdäck. Cykeln fick en helrenovering med nya däck, slangar och nu funkar lyset fram och bak. Meen bilder kommer, kanske ikväll!
 
Ni får nöja er med tre bilder från instagram sålänge ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0