Tre aktiva år

God förmiddag.
 
Idag på morgonen har jag varit och lämnat blod. Fick där veta att jag varit aktiv blodgivare i 3 år och fick en bronsnål. Shit vad fort tiden har gått egentligen. Hamnade dessutom hos en jättetrevlig yngre kille som var jätteduktig. Jag tycker som sagt inte att det är så jätteroligt att lämna blod då jag är nålrädd men gör det eftersom det värsta ändå bara är att sätta i och ta ur nålen. Vissa som jag hamnat hos har inte riktigt förstått det utan kört på, en del har reagerat på att jag vänder bort huvudet och då frågat om jag tycker det är obehagligt. Att man är blodgivare innebär faktiskt inte per automatik att man inte har några problem med nålar utan snarare att "för den goda sakens skull" väger över obehaget. Brukar inte tänka så mycket på gåvorna man får men nu har de tagit fram en riktigt snygg t-shirt som jag känner mig stolt ägare av.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0