Tack mitt immunförsvar!

Två dagars degande och två nätter med 10 timmars sömn har uppenbarligen gjort susen. Mår mycket bättre idag, lite täppt i systemet och slemhostig men det är inte mycket. Borde tacka mitt superimmunförsvar lite oftare. Blir sällan sjuk (peppar peppar) och när jag väl blir det så går det över väldigt fort (peppar peppar). Kanske är efter alla mina år som nagelbitare? Vad vet jag... Nu biter jag inte på naglarna längre. Kanske kan kalla det ett beroende eller mycket dåligt beteendemönster men när jag började fixa naglarna för några år sedan så försvann också bitandet. Kan fortfarande hamna i perioder då jag dödar mina nagelband men det är inte samma sak. Förut spelade det ingen roll om jag hade medel som smakade skit på fingrarna eller inte, jag bet och jag bet.
 
Så imorgon går jag till jobbet med ny energi. Först ska jag iväg nu och fixa naglarna (när vi ändå pratade om dem). Har storstädat lägenheten under dagen också, heja mig. Ikväll är det äntligen match!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0