Svårt att få tiden att räcka till

Känns som att jag hela tiden har fullt upp. Alltid något projekt på G, eller träning. Kan undra hur länge jag orkar. Problemet är egentligen att jag aldrig kommer till ro på kvällarna. Rysligt morgontrött men på kvällarna är jag pigg. Det går inte riktigt ihop kan man säga. Spelar ingen roll att jag får sova få timma, är ändå inte trött på kvällen. Alltså roar jag mig med diverse projekt. Har på senaste tränat rätt mycket, gick runt på 4 rätt hårda pass förra veckan och denna började med ett som var skittråkigt igår. Motivationen att slutföra passet var sådär. Åkte till mormor efter då hon bjöd på middag mot att jag hjälpte henne med inställningar på mobilen. Blev kvar aningen för länge och kl vad nästan 19:30 innan jag var på väg hemmåt, missade bussen så gick istället.
 
Kvällen spenderades sedan framför tvn, höll på att bygga ihop byrån som jag köpte i måndags på jysk. Har länge behövt något i hallen så jag får lite belysning där. Kolsvart nu när det börjar bli mörkt, förstår inte hur de planerade där egentligen utan en taklampa. Men blev sjukt snyggt iallafall. Idag får jag drar med blåsor i händerna istället. Är inte van med kroppsarbete, haha. Det svider kan jag säga. Brukar heta "vill man blir fin får man lida pin" men i det här fallet gäller det nog mer om man vill ha fint hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0