Förkylning på g

Tror jag har en rejäl förkylning på intåg. Började få ont i halsen igår, idag är det väl lite gränsfall feber än ingen ännu. Har tagit det rätt lugnt i helgen. Åkte ut på landet och fredagsmyste lite i fredags efter att ha varit till Thuns med pappa. Där hittade jag en rätt snygg kofta (visar senare när jag ser mer levande ut). Igår tog jag en ordentlig sovmorgon, riktigt skönt. Tänkte ta mig iväg och träna men orkade inte, såhär i efterhand är jag glad att jag inte gjorde det men tanke på hur jag mådde på eftermiddagen. Var med mamma och Inga-Lill på lite shopping. Vill inte påstå att vi stressade, IKEA, Rusta, Jysk, Ö&B och Willys på 5 timmar.
 
Hemma blev det soffläge men hockey sen gick jag och la mig tidigt. Imorse sov jag länge, vintertid till trots. Sen har jag mest legat i soffan, var en sväng ut på landet men det var inte länge. Konstaterade nyss att jag har 37,6 på termometern, är trött och seg men är inte riktigt feber. Hatar att vara sjuk men har jag inte feber imorgon så tänker jag gå till jobbet, har ett möte jag måste gå på då min kollega är föräldraledig hela dagen. Vi ska ta ställning till tilläggs program för hantering och attestering av leverantörsfakturor.
 
Nu ska jag slänga mig i soffan och äta lite glass. Det får man är man är krasslig ;-).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0