Tre nya poäng

Detta twittrade jag för några dagar sedan.
 
Vill påpeka att det fortfarande gäller. Kan jag räkna rätt så har vi spelat in 15 poäng under november månad, hittills. Det är 75 kr i potten som kommer att doneras till Leksands IF / Leksands Superstars Movemberinsamling; Donera här. Vi har 6 poäng / 30 kr till att spela för.
-------------------------------------------------------------------
 
Behöver jag ens kommentera matchen igår. Första perioden satt jag och njöt och funderade om jag hört domaren blåsa av en enda gång. Men tanke på antalet tekningar så var det inte många. Vilken fart, vilket flyt i passningsspelet. Tycker även att det var helt rätt att ändra om i kedjorna, igen.
 
Hersley, vad kan man säga... Jag hann inte se målet, bara reaktionen och förstod vem som stod för det skottet. Han är galet bra den mannen! Måtte han stanna i Leksand. Oscar var en mur som vanligt även om det inte kändes som att SAIK hade så många bra chanser. Sista minutrarna med uddamålsskillnad är alltid en nagelbitare, sista 30 sekunderna vågade jag knappt kolla...
 
Att Boork igår tog ut kvällens tre bästa och att tre av dem var i Leksand är kors i taket. Ni förstår säkert varför. Nr 2 på listan var Hersley, hur kunde han inte vara på listan? Nr 1 var Andreas Appelgren, som enligt Boork gjort mirakel med ett lag som på pappret inte håller i SHL. (När ska du ge dig och erkänna att du hade fel?)
 
Nu tänker jag hålla kvar fötterna på jorden, det är långt kvar av den här säsongen. Allt kan hända men det känns som att vi har ett skönt flow i laget. Som Äpplet sa efter match; "vi kan inte vinna varje match". Vill dock erkänna att det ser bättre ut just nu är jag vågat drömma om när säsongen började.
 
Vill bara lägga in bästa bilden från matchen som jag hittade på dt.se. Jag älskar Lashoff, han är så jäkla elak i egen zon och I love it! Passa er ;-).

Kommentarer
Postat av: Rebecca&Mathias

Jag kan inte förstå hur Leksand ens kunde slå Skellefteå. Men jag tyckte de var skönt ändå! He he! Ha en fortsatt fin Fredag! :)

Svar: Haha ärligt fattar inte jag heller!

Ha en bra dag =)
Emma

2013-11-22 @ 09:41:52
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0