Tidig morgon

Har äntligen placerat mig i min kontorsstol, efter en morgon som började för tidigt för min smak. kl 07 var det dags att ta sig till tandläkaren, något jag hatar. Ångest är bara förnamnet!
 
Efter att ha avbokat tiden minst en gång fick jag ta mig i kragen, skulle bara till tandhygenisten och ta bort lite tandsten och kontrollera efter att visdomstandet dragit ut för nån månad sedan.
 
Det blev en timmes krampaktiga handtag i stolen och försök att gapa samtidigt... men nu är det klart! Typiskt för min del så har inflammationen och utdragningen av visdomstanden gjort att jag fått en ficka vid tanden som jag nu måste borsta noga för att den ska läka. Återbesök om ett halvår för kontroll, fan också!
 
Förlåt att jag säger detta men vem vill vara tandhygenist/tandläkare? Nu vill jag inte vara många yrken...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0