Ute i solen

Var ner i källaren en sväng för att se över vad jag har och inte har. Passade även på att lägga ner saker i kartonger som legat löst. Har haft mina julsaker i olika påsar men nu la jag allt i en kartong. Hade även en del skräp att slänga. Operation rensa inför flytten har påbörjats. Körde köket och bokhyllan för nån vecka sedan, nu källaren och ska väl fortsätta med byråer och garderober idag.
 
Passade på att sätta mig ute i solen en stund också. Gav det hela ett försök till färg på benen men det blåste en helt del. Det är anledningen till att jag fick sätta på mig strumpor och skor igen haha. Blev kvar ute i nästan en timme iallafall innan magen började kurra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0