Känns som måndag

Helt sjukt hur det kan kännas som måndag idag igen. Men antar att det är reslutatet av två lediga dagar. Nu är det bara å jobba imorgon sen är det ledigt igen. Kommer jobba mån-ons nästa vecka tydligen, fick veta idag att vi på kontoret har klämdag på fredag vilket är nice. Långhelg är aldrig fel. Blir lite bortskämt med lediga dagar på våren tycker jag hahaha. Ska väl inte klaga. Har tänkt ägna större delen av den helgen till att flyttpacka och rensa grejer iallafall. Känns som att det är hög tid att börja göra något åt livet när det är mindre än 3 veckor kvar till flytt. Jag må bo i en etta, en stor etta ska tilläggas och det känns som jag har hur mycket grejer som helst. Helst skulle jag vilja ställa fram en kartong bara och slänga ner skiten. Då skulle det vara klart på en dag. Nu känner jag dock att jag måste rensa grejer. Så det får ta längre tid.
 
Imorgon börjar hockey-VM. Taggad!! Tror Sverige kan ha en bra chans faktiskt. Det känns som att de år som vi varit bra har vi haft ett bra lag men någon storstjärna men som förra året hade vi massor av dem men det gick sådär. Okej det var mycket olyckliga skador i laget med och det stör såklart. Känns som att det kan gå riktigt bra. Medalj måste det bli iallafall tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0