Har ingen lust

Tur att det är en ledig dag när man verkar vara på dåligt humör. Eller egentligen inte dåligt humör men jag har inte lust med någonting. Har suttit och kollat på nedladdade avsnitt av Sailor moon men nu är de slut, bara att vänta på att nästa omgång ska komma upp. Det är ju nostalgi om något. Satt som fastklistrad varje morgon innan skolan när jag var yngre. Men annars får jag inte något gjort. Tänkte gå och träna men hade ingen lust alls. Vill fortfarande gå och träna men har ingen lust och då kanske det är lika bra att göra det imorgon istället. Det verkar inte vara en kotte hemma heller att umgås med och då blir man inte på bättre humör kan jag säga.
 
Det verkar gå jävligt trögt med flyttpackandet också. Hur svårt kan det vara egentligen att packa ihop sina saker, eller börja iallafall. Känns som att jag mest kollar på alla grejer och suckar. Visst jag har hela denna helgen på mig och nästa sen börjar tiden att rinna ut. Förstår samtidigt inte hur jag kan ha så mycket skit i denna lilla lägenhet? Vill jag ens veta vad jag kommer att fylla min nya med som är större?
 
Nej får försöka rycka upp mig lite helt enkelt. Går inte att sitta här och sura!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0