Flyttpackar

Det är sjukt hur mycket saker man kan ha. Kommer att dröja innan jag flyttar nästa gång kan jag säga. Trodde inte jag hade så mycket böcker men har fyllt 3 papperskassar och då är det inte alla. Har väl fått ner större delar av köket i kartonger. Sista får göras på torsdag em och kväll (som allt annat haha). Som sagt, mycket kan packas i kassar och säckar, det som inte är ömtåligt. Det är skönt att jag bara flyttar tvärs över gården, två hus upp. Som sagt, säckar och påsar is the shit!
 
Kan meddela att Tingeling inte var till så stor hjälp. Hon har lagt sig i de flesta kartonger jag ställt upp. Hon tyckte det var roligare att sitta och ligga i kartongerna. Helt oförstående!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0