Stora lönedagen

Idag blir det en heldag på UKK (Uppsala konsert & kongress) för att delta i Stora lönedagen. Det är en dag organiserad av Tholin&Larsson som konsulterar löne och personalfrågor. Vi har deras Lönepärm på jobbet så idag ska jag på lite kurs. Lite nytt och lite gammalt hoppas jag på. Det börjar 9.30 och håller på till 15.30. Kommer troligtvis vara slut i huvudet när dagen är över.
 
Tråkigaste med det hela blir nog att jag går helt själv utan någon kollega. Men lär finnas gott om folk att samtala med iallafall så får se. Vem vet, kanske ploppar upp någon bekant person.
 
Hoppas nu att vädret blir lite mildare igen. Hatar att frysa sen blir det varmt som sjutton på dagen när solen är uppe. Visst är sol bättre än moln men kylan kom igen. Mitt ansikte är kaos pga det här vädret just nu, torrt och irriterat. Idag började det typ flaga också så kan inte ha smink på mig. Får se ut som jag ser ut helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0