Moraliskt stöd

Har varit moraliskt stöd till Gabi nu på kvällen då hon varit och kollat på två lägenheter. Båda i Slavsta, ena en etta och andra en tvåa. Personligen tyckte jag att ettan var mysig, den kändes hemtrevlig medan tvåan kändes väldigt steril och tråkig. Hon som bodde där hade visserligen bara vitt, vitt och vitt på ALLT! Han som bodde i ettan hade typ ställt möblerna där de hamnade såg det ut som. Vi var även lite vilse för att Gabi tog fel på gatunummer.
 
Själv fick jag idag besked av uppsalahem att jag är aktuell för att hyra 4 stycken lägenheter som jag intresseanmält på. Alla dessa ligger på min gatan, snett längre upp på gården. De håller på att färdigställas med renoveringen just nu så kruxet med det innebär att man inte kan gå till de lägenheterna och kolla. Det löstes med att vi får gå och kolla på en annan lägenhet, lite längre upp i samma kvarter. Tyckte jag var väldigt intressant faktiskt. Nu har jag varit i en längre upp och kollat förra året och Gabi bor i en sån lägenhet just nu så vet hur de ser ut. Behöver därför inte offra arbetstid för att se på lägenheter. Är bara å ta det lite chill och tacka ja nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0