Laddar iför morgondagen

Taggad som tusan inför matchen imorgon. Drickan står i kylen, provianten är inhandlad, kameran är tömd och sitter på laddning. Fattar egentligen inte att det är imorgon när jag tänker efter, har ju längtat i så många dagar nu att det känns som att dagen aldrig skulle komma, nu efter världens längsta fredag är det äntligen dags.
 
Sitter även och klurar på diverse sätt att muta pappa att vara kvar i Leksand så länge som möjligt imorgonkväll. Vill ju kunna njuta precis som efter Daladerbyt då jag och Gabi i stort sätt satt och kollade på varandra. Att även ha Tommy Salo bakom ryggen hela matchen då var smått traumatiskt hahaha.
 
På tal om det, att pappa ens utsätter sig för att umgås med mig och Gabi en hel dag.
Vi sparar som sagt inte in på krutet och det kan gå ganska vilt till emellanåt. Kör därför en favorit i repris med min partner in crime!! Love ya sistah! Tills döden skiljer oss åt typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0