Grattis Tingeling 3 år

Idag säger vi grattis till min lilla buse Tingeling som fyller 3 år. Jag har snart haft henne i 2 år så hon var inte så gammal när hon kom till mig. Världens gosigaste katt men också den knäppaste jag någonsin haft eller kommit i kontakt med. Går inte att beskriva riktigt men hon är en helt egen karaktär om man säger så. Emellanåt driver hon en till vansinne precis som en barn men i slutändan så är det massor av kärlek man får.
 
Vi har firat detta med att ligga kvar extra länge i sängen och myst. Hon har fått lite godis och förra helgen fick hon nya leksaker. Ikväll får hon väl sin favorit i matväg. Tonfisk och så får hon väl lite majs också för husfriden haha.
 
Lite maraton i bilder.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldens gulligaste katt <3

2013-03-13 @ 18:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0