Gameday!!

Dags för 5:e omgången av kvalserien till Elitserien. Västerås tar emot Leksand. Jag och pappa kommer naturligtvis vara på plats idag. Fick lite tag på biljetter tillslut. Visserligen, på ståläktaren. Tydlig policy i ABB arena är att supporters med lagkläder får hålla sig på vardera ståläktare. Står till och med att de inte släpps upp på läktaren. Västerås´ supporters kanske inte heller kan bete sig som folk eller vad är anledningen?
 
Jag är iallafall supertaggad, med eller utan supporterkläder. Kan ju inte neka mig för att jag har blåa byxor och ljus tröja direkt xD. Isf vore det helt sjukt. Kan heja fram sitt lag utan i vilket fall som helst. Jag kommer att hurra, klacka händer och sjunga. Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0