Fredag!!

Fredag igen då mina vänner. Hoppas ni gör något roligare än vad jag gör. Har varit ute på en promenad för att hämta ett rekommenderat brev. Har varit skitnojjig då det var från Uppsala kommun. Blir ju lite orolig när man får hem en lapp om att hämta ett rekommenderat brev man inte har en aning om att man ens väntade på. Hade lite ont i magen igårkväll eftersom jag inte hann hämta det då men var inte så farligt ändå. Det var nämligen ännu en kopia på uppsägning av lägenheten från Uppsalahem. Antar de har som rutin att skicka det med rekommenderad post också för att vara säkra på att man får beskedet. Var skönt med en promenad iallafall så var inte helt onödigt ändå.
 
Sen har jag ätit lite Linssoppa och sitter nu och ser på Gladiatorerna med lite godis och pepsi max. Har ont i huvudet så kommer nog hoppa isäng ganska tidigt. Blir väl att se en film eller något om jag orkar. Annars så får jag ladda inför imorgon. Blir blir det premiär på gymmet. Var över 1 år sedan jag tränade. Skulle på Zumba med Emilia men hon bangade för hon tyckte kl 10 var tidigt. Jag vaknar ju så tidigt ändå eftersom jag är så van att gå upp så jag tänker gå och träna iallafall. Men blir inte Zumba imorgon för att slösa gratisveckan på SATS, blir på onsdag istället. Så imorgon går jag till Friskis och kör ett Medelpass med Thomas. Jag gillar honom! Passet börjar 9.30. Lagom tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0