Ta det piano

Tar det lugnt idag bara för att jag kan och tycker det är skönt. Sov  bra och lagom länge. Åt frukost i solen i Källparken innan molnen kom. Tog en helt underbar långpromenad. Trodde inte att det skulle kännas så skönt att komma iväg och röra på fläsket efter gårdagen. Sånna är bakisdagar, man hoppas de passerar fort så man får sova för man vet att dagen efter är det bra igen. Konstigt att man inte mår sämre ändå med tanke på vilket gift man häller i sin kropp.
 
Efter promenaden satt jag mest och njöt på balkongen, det var inte sol men ändå skönt och det fläktade bra. Till och med Tingeling låg och sov under min stol. Hon verkar helt slut om någon efter den här helgen hahaha. Har precis tvättat klart dessutom. Känns riktigt bra. Snart ska jag ta tag i matlådorna för veckan.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0