Sliten är bara förnamnet

Lämnar en jobbig och intensiv vecka bakom mig. Den har innehållit mycket roligt men även massor av jobb. På något sätt har inte nationaldagsledigheten gynnat situationen utan bara lett till stress. Var tidigt på jobbet och gick sent i fredags pga yttre omständigheter dagarna innan som jag inte kunnat styra över. Två festkvällar/nätter med lite sömn har även bidragit till sitt. Nu blir det definitivt lugnt en period framöver. Känner inte för att göra ett dugg på midsommar. Möjligtvis grilla och ha trevligt men inget festande. Orkar helt enkelt inte. Känns som att jag behöver lite längre ledighet för att ladda batterierna. Börjar känna mig lite sliten. Kan inte påstå att senaste tidens förkylning, matvanor och dygnsrytm gjort det lättare heller. Så från idag blir det skärpning, bra hemmalagad mat och sömn får bli prio. Ingen stress och massa måsten runt om, nu får det vara ett tag. En sak i taget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0