Salsa afterwork

Jag har ju knappt hunnit uppdatera om allt som hänt sedan förra fredagen så kommer bli maraton i blogginlägg denna helg. Så det är bara att hänga med. Kommer skriva många nu och tidsinställa dem.
 
Kan börja med Salsa afterworken på Flustret förra fredagen (24/5). Var där med 3 kollegor och hade jätteskoj. Eftersom jag varit och fortfarande är lite förkyld tänkte jag knappt gå först, sen tänkte jag bara gå och käka. Det slutade med att jag var kvar halva natten och kom hem vid halv 2 (skulle ju flytta dan efter). Träffade på en kille som var jätteduktig på att dansa vilket gjorde att jag kunde släppa kontrollen och bara hänga med. Ester filmade nästan hela dansen för hon var så imponerad över mina danskunskaper och det är ett klipp på över 8 minuter (!). Men kul var det. Som tur var mådde jag riktigt bra dagen efter, om man tänker på bakfylla, förkylningen var en annan sak.
 
Tog bara nån bild å så blev det suddigt pga dåligt ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0