Reunion med Tybblemaffian

Igår efter jobbet hade vi en underbar reunion av Tybblemaffian dvs tjejgänget från studietiden i Örebro. Alla var tyvärr inte med eftersom alla inte befinner sig på svensk mark just nu men vi hade det trevligt ändå. Började på Hyllan, Saluhallen där vi käkade och drack lite vin. Käkade en jättegod Halloumiburgare, grillad halloumi är det bästa som finns! Sen fick vi vidare till Magnussons för lite Sangria. Inte riktigt min favorit men kan nog lära mig dricka om den är bra gjord, vilket den sista kannan var men jag kände mig lullig tillräckligt för att jobba dan efter. En mjukglass och promenad senare var jag hemma vid 22-tiden.
 
Då testade jag grodperspektivt med kameran hahahaha...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0