Pass och Sangria

Hej, hej, hemskt mycket hej!
 
Full rulle på jobbet. Fulle rulle efter jobbet. Igår var vi och storhandlade inför imorgon. Så nu jäklar kan vi käka. Ska göra min egna potatissallad. Mycket somrig och fräsch. Lägger upp recept imorgon så ni också kan ta del av det. Jag har inte riktigt tid och ork just nu. Håller på att koka alla potatisar tills imorgon, de är godast om de fått ligga kallt under natten först innan man använder dem.
 
Idag har jag även varit till Polisen och fixat nytt pass. Det var verkligen hög tid. De sa att det skulle vara klart på fredag men då gör det ingenting om det tar lite längre tid. Det är trots allt 6 veckor tills vi åker. Måste skicka efter sjukkort från FK också då mitt gick ut igår tydligen. Sen stannade jag och Gabi på Magnusson och drack lite Sangria. Trodde inte jag tyckte om det men uppenbarligen. Nu måste jag greja vidare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0