Känner sorg

Dove hade ett tag denna underbara lotion. Men den slutade tillverkas för något år sedan och jag fick köpa upp ett lager för den är absolut bäst under sommaren och efter sommaren. Håller huden fräsch hela sommaren med tanke på all sol den utsätts för och efter hjälper den till att hålla brännan då den innehåller betakaroten och vitamin E+F. Meeen nu är jag inne på sista slurken på min sista flaska. Känner stor sorg då jag inte hittat något att ersätta den med.
 
Någon som vet vart jag fortfarande kan köpa, let me know!
 

Kommentarer
Postat av: Cicci

Finns några på tyska Amazon på engelska med men är dubbelt så dyr där, även frakten är dyrare från UK. Tyvärr är inte tyska min starka sida, men någon anan du känner kanske är bättre på det?

http://www.amazon.de/Dove-Smooth-Summer-Lotion-Nutri-Serum/dp/B007TNH85Q/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1372533839&sr=8-1&keywords=Dove+Body+Smooth+Summer+Lotion

Svar: Är kanske inte värt det =/
Emma

2013-06-29 @ 21:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0