Grattis alla studenter...

... nu är majoriteten av er arbetslösa och livet blir bara tuffare efter dethär. Skämtåsido, för den som ska fortsätta plugga är gapet ganska stort mellan gymnasie- och universitetsstudier. Been there, done that. För andra är det bara att sätta igång och jobba resten av livet till pensionen och för resten så är det bara att knacka på dörren till Arbetsförmedlingen imorgon för de är inte nådiga.
 
Men jag hoppas iallafall att alla hade en riktigt roligt och lyckat studentfirande. Jag hade skitkul när jag tog studenten och var helt förstörd en vecka efteråt, hade ingen röst typ.
 
Nackdelen igår med alla flak var att kontoret ligger mitt i smeten och såklart där ALLA skulle passera. Så efter nån timme gav cheferna upp och skickade hem oss för det gick inte att jobba, ha möten osv. Så roade oss med att stå på vår lilla balkong och kika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0