Behöver klona mig ibland

Så jäkla struligt på jobbet just nu. Jobbat över till kl. 19. Blir så ibland när saker och ting inte kommer in i tid, röda dagar och lite mer strul. Nu blir det fan slutdaltat, jag som ändå fått beröm för att jag inte göra det men nu kan jag inte hålla på att jaga folk varje lönekörning. Det blir att gå på det material och underlag jag har punkt slut. Men någonstanns känns det ju som att man vill göra rätt för de anställda gentemot "cheferna". Då menar jag att kontrollera jag inte att alla underlag till löner och kontrakt gäller så blir de utan lön eller så får jag hålla på och korrigera i efterhand iallafall och det blir lika mycket eller mer jobb i slutändan. Jag vet inte riktigt vad som är värst. Idag känns det som att jag var mindre upplagd för strul än vanligt, förra veckans och helgens bravader sitter fortfarande i kroppen. Men men nu är dagen över och det är bara att gå vidare. Jäklar vad jag har jobbat och löst problem idag. Övertiden kan jag använda sen, är dock orolig för hur mycket strul det kommer att vara inför lönekörningarna inför semestern men å andra sidan får jag ge fan i att dalta då!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0