AW och Salsa

Känns som att det börjar bli mycket After Workande på det här stället. En kollega sa att det var länge sen hon var ute såhär mycket. Vi har väl varit ute på roligheter några gånger de senaste månaderna. Jag tror man behöver slappna av lite också. Dock måste det bli lugnt för mig framöver nu. Nolltolerans på alkohol, var inte jättesugen igår heller men lite gick i. Blev mest vatten dock, lika bra haha.
 
Vi började med en Nachotallrik, Corona och Strawberry margerita på Taco bar. Efter det drog vi till Flustret där de hade Salsakurs och dans hela natten. Vi gick väl vid halv 12 nån gång. Vi skulle trots allt jobba idag. Känner mig rätt pigg och fräsch faktiskt. Vaknade i vanlig ordning före 07 imorse. Snoozade väl till lite i 08. Så ja jag unnande mig själv en sovmorgon. Har ganska mycket övertid denna månad som inte har hunnit regleras. Men jag tänker att det är bra att ha att använda sig av under sommarmånaderna.
 
Så nu sitter jag på kontoret och dricker en Ischai från Espresso House. Så jäkla god den är och tjejen gör den jättebra så är mycket nöjd. Är sjukt glad att det är löning idag dessutom. Hallelujah! Det går åt mycket pengar när man flyttar, inget snack om saken!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0