Snart semester!!

Snart är det dags. Håller på att avsluta det sista på kontoret. Kontrollerar att allt klaffar tills folk kommer tillbaka om lite över en vecka och det ser bra ut. Känns som att jag kan njuta av min semester och koppla bort jobbet. Trots mycket dötid denna vecka har jag varit jävligt effektiv. Skrivit en hel del på Personalhandboken, skrivit en policy gällande sociala medier osv osv. Därav har jag fått tillåtelse att gå efter lunch. Hallelujah!
 
Då ska jag möta upp Gabi, ska introducera henne för Yoghurtglassbaren, shoppa lite, träna och så blire bio ikväll. Imorgon blir det en tur till Eckerö. Glory glory. Nästa vecka tänkte jag bjuda ut mig själv som sovgäst i Lindsbro ;-). Lite kroppsarbete är precis vad jag behöver men även härligt sköna människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0