Nu får det vara nog!

Igår låg jag igen med världens bakfylla. Vi behöver inte tala om fyllan natten innan då jag och Gabi vägde boxen vi köpt för att kontrollera hur mycket vi druckit. Kan ju konstatera att det inte ens var en liten vin kvar i den, vilket är helt jävla galet. Dessutom drack vi sangria på det som jag gjort. Med andra ord vart det en rejäl fylla och jag minns inte speciellt mycket av natten såhär i efterhand. Med det sagt så får det nu vara nog med alkohol ett tag framöver. Veckorna som kommer innan vi drar utomlands kommer att börja med en detox med start imorgon, det kommer bli flitiga besök till gymmet också. Lite bättre mat ska även fixas, minimal ohälsosam livsstil helt enkelt. Kroppen behöver rensas på skit och få lite lugn och ro.
 
Med det bjuder jag på några bilder från hamnade på instagram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0