Kamerajakt

Är på jakt efter en bra kompakt digitalkamera som inte är för dyr. Just nu är jag lite insnöad på två av Canons modeller dvs IXUS 255 och IXUS 500. Dock kostar de 1500-2000 kr. Men det kanske är vad man får lägga på en kamera med lite mer finesser, mycket optisk zoom och lagom med Mp. Jag ville ju ha en systemkamera men har kommit till insikt att jag troligtvis inte kommer att släpa med den lika ofta på saker och ting som en mindre kamera. Alltså kanske det är bättre att investera i en mindre som ändå har många kvaliteter som en systemkamera har?
 
Hur snyggt är inte en blå kamera för övrigt? Eller rosa? Troligtvis kommer jag nog ändå välja svart eller silver... kanske inte bara för att jag är som jag är ;-).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0